سهم سوابق تحصیلی درکنکور 98
نوشته شده توسط : مشاوره تحصیلی

سهم سوابق تحصیلی درکنکور 98

Image result for ‫کنکور98‬‎

 

کنکورسراسری در سال های اخیر دچار تغییرات زیادی شده که این تغییرات سوالات بسیاری را برای داوطیبان کنکور سراسری ایجاد میکند و ما در این متن به توضیح کامل در رابطه با کنکور سراسری 98 میپردازیم تا به حد ممکن به سوالات داوطلبان در خصوص آزمون سراسری پاسخ دهیم ضمن اینکه داوطلبان در هر صورت باز می توانند سوالات خود را در این زمینه با سامانه صدای مشاور در میان گذارند.


,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور"

 مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

,,,,,,,,

 

کنکور سراسری سال98

 

به گفته سازمان سنجش، این آزمون در سال 1398 ، با دو آزمون جداگانه ( دو مجموعه سوال) به صورت زیر برگزار میشود:
یک آزمون برای دانش آموزان نظام قدیم
یک آزمون برای دانش آموزان نظام جدید
ضمنا از مباحث مشترک دو نظام آموزشی قدیم و جدید سوال یکسان طرح خواهد شد.
گزینش در آزمون سراسری کاملا رقابتی است . به صورتی که نمرات هر دو گروه نظام قدیم و جدید تراز شده و بر اساس نمره کل نهایی زیر گروه مربوطه و سایر شرایط و ضوابط آزمون سراسری انجام می شود . در واقع داوطلبین نظام قدیم و جدید  هیچ ظرفیت مجزایی از هم ندارند و ظرفیت به صورت یکسان بررسی می شود.

 

تاثیرمعدل درکنکور98

 

طبق ابلاغیه جدید از سوی سازمان سنجش ، میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری سال 1398 حداکثر 30 درصد است . که 20 درصد آن به صورت قطعی اعمال می شود و 10 درصد آن با تاثیر مثبت اعمال می شود .(تاثیر مثبت به این معنی است که اگر معدل داوطلب در نتیجه نهایی آن تاثیر مثبتی داشته باشد اعمال می شود ولی در غیر این صورت اعمال نخواهد شد . )
لازم به ذکر است که تاثیر معدل در کنکور سراسری برای داوطلبین نظام قدیم و جدید متفاوت هست که در قسمت های پایین متن به توضیح آن می پردازیم.

 

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام جدید به چه صورت است ؟

 

آن دسته از داوطلبلنی که دیپلم خود را در سال 1398 ودر نظام آموزشی جدید اخذ کرده اند جزو داوطلبان نظام جدید میشوند که تاثیر معدل برای داوطلبین نظام جدید بر اساس معدل پایه دوازدهم آنها است که به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار می شود.
میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبین نظام جدید حداکثر 30درصد است که 20 درصد آن به صورت قطعی و 10 درصد آن به صورت تاثیر مثبت در نمره کل نهایی آنها لحاظ می شود.

 

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم به چه صورت است ؟


آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را از سال 1384 الی 1397 اخذ نموده اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است.جزو داوطلبان نظام قدیم می شوند که که تاثیر معدل در کنکور سراسری برای داوطلبن نظام قدیم بر اساس معدل پایه یازدهم – سال سوم آموزش متوسطه نظام قدیم است که میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری برای این داوطلبین حداکثر 25درصد است.که داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را سال 1390-91  به میزان حداکثر 5 درصد تاثیر دارد. به طورکلی میزان تاثیر سوابق تحصیلی 30 درصد است که 20درصد به صورت تاثیر قطعی و 10 درصد به صورت تاثیر مثبت لحاظ می شود.داولبان برای توضیح بیشتر در این مورد با صدای مشاور تماس فرمایند تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورند.

تاثیر معدل در کنکورسراسری 98 شامل چه داوطلبانی نمی شود ؟


داوطلبانی که قبل از سال 84 دیپلم خود را دریافت کرده اند، و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل سال 91 دریافت نموده اند  شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 نخواهند شد.
لازم به ذکر است داوطلبانی که در گروه آزمایشی خود شرکت نمیکنند و و مدرک دیپلم آنان با گروه آزمایشی که شرکت کرده اند متفاوت است هم نیز تاثیر معدل در کنکور برایشان لحاظ می شود که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

کنکور سراسری سال99

 

به گفته سازمان سنجش برای کنکور سال 99 فقط یک آزمون در نظر گرفته شده است که بر اساس نظام جدید آموزشی برگزار می شود.
میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری 1399، حداکثر 30درصد با تاثیر قطعی اعمال می شود .

 

منبع:  سهم سوابق تحصیلی درکنکور 98





:: برچسب‌ها: تاثیر قطعی معدل در کنکور 98,تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98,تاثیر معدل در کنکور 98 نظام قدیم,ترمیم معدل برای کنکور 98,اخبار کنکور سال 98,سازمان سنجش کنکور 98,اخرین اخبار کنکور ۹۸,کنکور 98 قلم چی,سهم سوابق تحصیلی درکنکور98,کنکور98 ,کدرهگیری کنکور98,کدرهگیری,شماره پرونده,سازمان سنجش ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: